۴.۰۶.۱۳۹۱

طالبان در هلمند پنچ عضو یک خانواده را به قتل رساندند


در تازده ترین رویدادها در ولسوالی سنگین ولایت هلمند در جنوب کشور، طالبان مسلح پنچ عضو یک خانواده را کشتند.

داود احمدی سخنگوی والی هلمند به خبرگزاری بخدی گفت : "شب گذشته طالبان به یک خانه وارد شده و پنج عضوی ساکن این خانه را با ضربه گلوله کشته اند."
گفته می شود که طالبان پس از آن اقدام به این کشتار اعضای این خانواده کردند که یک روز پیش، آنان از سوی ریاست زراعت ولایت هلمند تخم های اصلاح شده زراعتی دریافت کردند.
در ولسوالی سنگین ولایت هلمند در جنوب کشور، طالبان مسلح پنچ عضو یک خانواده را کشتند.در ولسوالی سنگین ولایت هلمند در جنوب کشور، طالبان مسلح پنچ عضو یک خانواده را کشتند.
سخنگوی والی هلمند نیز تایید کرد که تحقیقات ابتدایی نشان می دهد که حمله طالبان به اعضای این خانواده ارتباط با تخم های اصلاح شده زراعتی داشته باشد اما او گفت که روشن شدن انگیزه این عمل نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.
هلمند در جنوب کشور از ولایت های ناآرام است که طالبان در بخش های این ولایت حضور گسترده دارند.
این گروه افراد را که با دولت ارتباط داشته باشند و یا کمک دریافت کنند، مورد حمله قرار می دهند.
اخیرا، ریاست زراعت ولایت هلمند، به شماری از خانواده ها مقداری تخم های اصلاح شده و یک بوری گندم توضیع کرده است.
داود احمدی می گوید که طالبان با این کارشان می خواهند وحشت را در بین مردم ایجاد کنند و زمینه را برای مختل کردن فعالیت های پولیس فراهم کند.
پیشتر، مردم در ولسوالی گرم سیر ولایت هلمند در برابر طالبان قیام کرده اند که این کار باعث افزایش نگرانی بین رهبران طالبان شده است.
مردم در ولسوالی گرم سیر ولایت هلمند در برابر طالبان قیام کرده اند که این کار باعث افزایش نگرانی بین رهبران طالبان شده است.
گزارش ها حاکیست که ریاست زراعت ولایت هلمند به دلیل کاهش دادن کشت کوکنار اقدام به توزیع تخم های اصلاح شده زراعتی برای دهقانان در این ولایت کرده است.
چندی پیش، مقام ها در وزارت مبارزه با مواد مخدر کشور از افزایش مواد مخدر در سال 1391 خبر داده بودند که این روند در مقایسه به سال گذشته هفت در صد افزایش را نشان می دهد.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

Heya i'm for the primary time here. I came across this board and I to find It truly helpful & it helped me out a lot. I am hoping to offer one thing back and aid others like you helped me.

My homepage - best appliance repair Riverview arround

ناشناس گفت...

Excellent weblog right here! Additionally your web site quite a
bit up fast! What web host are you the usage of?

Can I am getting your affiliate link to your host?
I wish my web site loaded up as fast as yours lol

My page - online criminal justice classes

ناشناس گفت...

I am in fact delighted to read this web site posts which includes
lots of useful information, thanks for providing such information.


My weblog dryer repair Lutz - www.youtube.com
-