۴.۰۸.۱۳۹۱

اراذل اوباش های ایرانی بر مهاجران افغان در استان یزد حمله کرده اند


شماری از مهاجران افغانستانی مقیم ولایت/ آستان یزد ایران می گویند که از شب گذشته (سه شنبه) بدینسو، عده از جوانان که این مهاجران آنان را "اراذل اوباش" می خوانند، به خانه های مهاجران حمله کردند.

به گفته برخی از مهاجران بر اثر این حمله، بخشی از یک مسجد مربوط به مهاجران و ده ها خانه خسارت دیده است و مهاجران افغان تحت فشار های زیادی جنایی قرار گرفته اند.
این رویداد در منطقه موسوم به کشتارگاه که از مربوطات شهر یزد به شمار می‌رود، رخداده است، محلی که بیش از 500 خانواده پناهندگان افغانستانی در آنجا زندگی می کنند.
شماری از پناهندگان افغان ساکن کشتارگاه به خبرگزاری بخدی گفتند: "جوانان ایرانی پس از آن به خانه های افغان ها حمله کردند که جسد یک دختر جوان ایرانی در منطقه پیدا شد."
شهر یزد در ایران موقعیت دارد و صد ها پناهنده افغان در آنجا زندگی می کنند.شهر یزد در ایران موقعیت دارد و صد ها پناهنده افغان در آنجا زندگی می کنند.
جوانان معترض ایرانی مدعی هستند که این دختر از سوی افغان ها به قتل رسیده است.
قتل این دختر مرموز خوانده شده است و تا اکنون مقام های محلی در استان/ ولایت یزد ایران و مسئولان سفارت افغانستان در تهران در این باره اظهار نظری نکرده اند.
گفته می شود که این دختر به دلیل روابط جنسی با شماری از جوانان ایرانی و افغانی داشته و به همین ایرانی ها مهاجران افغان را متهم به قتل وی نموده اند.
شهر یزد در  ایران موقعیت دارد و صد ها پناهنده افغان در آنجا زندگی می کنند و رقم پناهنده های افغان در ایران حدود دو میلیون خوانده شده است.
مشکلات اجتماعی هر از گاهی بین ایرانی ها و پناهندگان افغان در این کشور مشکل ساز شده است.
پیشتر، وزارت امور داخله ایران اعلام کرد که برای دریافت اطلاعات دقیق از پناهنده های افغان در ایران توزیع کارت های اقامتی موسوم به "آمایش هشت" را آغاز کرده است.
پناهجویان افغان در ولایت یزد می گویند که جوانان ایرانی مسلح با چوپ هستند و به افغان های که از خانه های شان بیرون می شوند، حمله می کنند.
قبلا این وزارت گفته بود که مرحله نخست توزیع این کارت ها در ولایت خراسان رضوی، آغاز می شود.
براساس گزارش های تایید شده از سوی وزارت امور داخله ایران، کارت های آمایش هشت، دارای یک کد الکترونیکی است که در سراسر کشور قابل شناسایی است و دارندگان آن می توانند به جز شهرهای مرزی به سایر نقاط این ولایت سفر کنند.
با این حال، خشونت های ایجاد شده در ولایت یزد، تلفات انسانی نداشته است اما گفته می شود که وضع در منطقه کشتارگاه این ولایت ناآرام است.
پناهجویان افغان می گویند که جوانان ایرانی مسلح با چوپ هستند و به افغان های که از خانه های شان بیرون می شوند، حمله می کنند.
افغان های  مقیم در کشتارگاه امروز (چهارشنبه) از خانه بیرون نشده اند و شماری از دکان های این منطقه نیز مسدود است.
به نظر می رسد که برخی از جوانان پناهجوی افغان از منطقه کشتارگاه فرار کردند تا هنوز معلوم نیست که افراد فراری با قضیه قتل دختر ایرانی ارتباط دارد یا نه.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

Thanks for the auspicious writeup. It in reality was once a amusement account it.
Glance complex to far delivered agreeable from you!
However, how can we be in contact?
My web site :: manchester united transfer news november 2012

ناشناس گفت...

I think this is one of the most important info for me.
And i'm glad reading your article. But want to remark on few general things, The web site style is ideal, the articles is really excellent : D. Good job, cheers

Have a look at my blog: north vancouver appliance repair

ناشناس گفت...

Hello! I'm at work browsing your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the superb work!

my site; appliance repair Riverview same day service