۱.۲۱.۱۳۸۸

تجاوز جنسی بالای پسر6 ساله ودختر 10 ساله

ریاست تحقیقات جنایی قومندانی امنیه کابل یک پدر ودوپسر را به اتهام تجاوز جنسی بالای یک خانم ودختر 10 ساله وی بازداشت کرده است.
جنرال سید عبدالغفار سید زاده رئیس تحقیقات جنایی قومندانی امنیه کابل به آژانس خبر روز گفته ، که این دلخراش ترین رویداد در سال روان می باشد.
به گفته آقای سید زاده این خانم که باشنده ولایت کندز است ، چندی قبل توسط شوهرش از خانه رانده شده واو با دختر 10 ساله اش به خانه خواهرش درقلعه زمان خان کابل آمده بود.
این خانم گفته است پس ازمدتی زنده گی بافامیل خواهرش ، شوهر خواهرش بالای وی تجاوز نموده است .
این خانم می گوید با گذشت مدتی خواهرزاده هایش نیز پس از تجاوز پدرش ، بروی ودختر 10 ساله اش تجاوز کرده اند .
این خانم گفته است که حالا از خواهر زاده اش یک طفل نامشروع نیز به دنیا آورده است .
این خانم علاوه نمود که باگذشت هر روز خشونت علیه وی افزایش یافته وبر علاوه اینکه شوهر خواهرش وپسران شان بر وی تجاوز جنسی می نمودند ، افراد دیگر رانیز به خانه آورده ودر بدل پول وی راوادار به انجام کار نامشروع می نمودند .
در این رابطه به گفت رئیس تحقیقات جنائی کابل سه مظنون بازداشت شده اند.
این درحالی است که دو روز قبل یک تن از باشنده گان ولایت کاپیسا نیز به اتهام تجاوز جنسی بالای یک پسر 6 ساله در مربوطات ولایت هرات دستگیر گردیده است وهمچنان در ششم ماه حمل دخترشش ساله در اثر شکنجه ولت وکوب غیر انسانی در ولایت قندهار که از فامیل شان خبری نیست جان خویش را از دست داده است .
در سال نو شمسی 1388خشونت ها علیه اطفال درحال افزایش است ویکی از دلایل شان عدم مجازات مجرمین از سوی دولت می باشد که واقعات تجاوز های جنسی درکشور افغانستان افزایش یافته است .

روزنامه 8 صبح

هیچ نظری موجود نیست: